Персональний сайт директора ЛНВК "ЗОШ І-ІІ ст. №24 - технологічний ліцей" ГРИНЧУК ЮЛІЇ

Меню сайту
Час минає!
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48
Друзі сайту

Конкурс "Директор року - 2014"

 24 жовтня 2013 року взяла участь у міському турі Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" в номінації "Директор року - 2014"
Конкурс презентує кращих із кращих

Барвистими кольорами вписує осінь до історії освіти міста яскраві сторінки. Одна з них - міський тур ХІХ Всеукраїнського конкурсу «Учитель  року-2014», який заявлений у номінаціяї  «Директор школи».

Творчі особистості, майстри педагогічної праці, професіонали-новатори захищають досвід, презентують авторський стиль, проводять цікаві уроки. Кожен учасник - неповторний, креативний, справжній фахівець.

Основною мотивацією для вчителів є участь у змаганнях керівників ЗНЗ. 24.10.2013р. у НВК «Гімназія № 14» демонстрували фахову, управлінську та педагогічну компетентність керівники: СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 - Киця Андрій Іларіонович, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 13 - Дубина Олександр Дмитрович, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 19 - Левченко Юрій Іванович, НВК № 24 - Гринчук Юлія Юріївна.

 

Зіновія Лещенко


 Майстер-клас

«Засідання методичної ради навчального закладу»

Про стратегічні напрямки роботи навчального закладу

Мета проведення: Визначення пріоритетних напрямків роботи для створення   якісного освітнього простору в умовах навчально-виховного комплексу.

Цільова аудиторія: методична рада навчального закладу (заступники директора, голови методичних об’єднань)

Тривалість заходу: 15 хв. (2 хв. – організаційна робота, 12 хв. – проведення тренінгу, 2 хв. – підведення підсумків)

Форма проведення: робота в аудиторії з двома рівноцінними фокус-групами учасників з метою демонстрації конструктивізму  у вирішенні завдань при активній роботі модератора.

 Роздаткові матеріали:

Моніторингові дослідження по напрямках

Бланки із запропонованими темами напрямів розвитку навчального закладу

Персональні картки для висвітлення результатів опитування (у вигляді паперових дисків)

 Завдання для членів методичної ради за результатами засідання:

Подати пропозиції щодо впровадження пріоритетних напрямків до проекту річного плану.

 

час

Пункт майстер-класу

Завдання для учасників

Завдання для модератора

Очікуваний результат

2 хв.

Організаційний момент:

-          Привітатися

-          Оголосити тему та мету проведення майстер-класу

-          Призначити тайм-менеджера

(дзвінок та годинник)

 

 

 

1 хв.

Опрацювання попередньо проведеного моніторингового дослідження

(матеріали, що відображають моніторингове дослідження)

Ознайомитись та проаналізувати результати моніторингового дослідження

Роздати учасникам результати моніторингового дослідження

Учасники повинні визначити для себе 3 пріоритетних напрямки розвитку навчального закладу

3 хв.

Робота із бланками запропонованих тематичних напрямів

(бланки тематичних напрямів, із кольоровими наліпками;

паперові диски червоного кольору)

Обрати напрямки стратегічного розвитку навчального закладу та відобразити вибір у кольорових наліпках, що прикріплюються до розданих персональних картках у вигляді паперових дисків

 

Підвести до висновків учасників засідання методичної ради опираючись на дослідження у процесі вибору пріоритетних напрямків розвитку Н.З.

Кожен учасник в результаті повинен отримати паперовий диск із 3 наліпленими кольоровими відмітками відповідного кольору до напрямку, який на його думка є пріоритетним

2 хв.

Визначення думки кожного учасника шляхом прикріплення дисків до фліп-чарта.

Кожна група висловлюється на своїй частині аркуша.

(фліп-чарт, спрей-клей, аркуш паперу А1)

Продемонструвати висновки за результатами аналізу  моніторингових досліджень.

Прикріпити паперовий диск із кольоровими наліпками до фліп-чарту (кожна фокус-група до своєї половини аркуша)

(один представник із кожної фокус-групи обґрунтовує

 

 

 вибір опираючись на аналіз результатів моніторингу)

Модератор працює лише з І фокус-групою на даному етапі, прикріплені диски впорядковує у конструктивну композицію на площині (1).

В результаті повинно вийти дві половини одного аркуша із наліпленими дисками на яких висловлювались учасники кольоровими відмітками.

1 хв.

Визначення спільної думки за результатами на дошці шляхом підрахунку кількості наліпок

Кожному учаснику дається завдання порахувати кількість наліпок відповідного кольору та оголосити результат

Записує результати підрахунків та озвучує результат.

Результатом є визначення пріоритетності напрямків за кількістю голосів кожного учасника засідання

2 хв.

Впорядкування стратегічних напрямків розвитку навчального закладу шляхом прикріплення табличок із назвами в тому порядку який озвучує модератор за результатами підрахунків

(аркуш паперу А1, клей-спрей, фліп-чарт, надруковані кольорові таблички із напрямами розвитку)

Один із учасників прикріплює таблички до фліп-чарту під диктовку іншого учасника за результатами попередньої роботи

Оголошує досягнення мети по розробці плану розвитку за пріоритетними напрямками

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

Підбиття підсумків:

-          Рефлексія («Передай кульку сусіду»)

 

 

 

 

 

 

 

 

-          Озвучення досягнення мети

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-          Подякувати за результативність та активність учасникам

 

(гумова кулька для рефлексії)

Рефлексія:

Дати відповідь одним словом, що найбільше запам’яталось у майстер-класі?

Вручає кульку першому учаснику пояснюючи правила рефлексії, та задаючи запитання: «Що найбільше запам’яталось?»

 

 

Модератор підбиває підсумки роботи і озвучує мету проведення майстер-класу. Після чого запитує тайм-менеджера чи мета досягнута на його думку.

Кожен учасник висловлює найбільшу емоцію, яку запам’ятав під час майстер-класу.

Мета І: Визначити пріоритетність напрямів стратегічного розвитку навчального закладу

Мета ІІ: Продемонструвати модеративну функцію  керівника