час
|
Пункт
майстер-класу
|
Завдання
для учасників
|
Завдання
для модератора
|
Очікуваний
результат
|
2 хв.
|
Організаційний момент:
-
Привітатися
-
Оголосити
тему та мету проведення майстер-класу
-
Призначити
тайм-менеджера
(дзвінок
та годинник)
|
|
|
|
1 хв.
|
Опрацювання попередньо проведеного
моніторингового дослідження
(матеріали,
що відображають моніторингове дослідження)
|
Ознайомитись та проаналізувати
результати моніторингового дослідження
|
Роздати учасникам результати
моніторингового дослідження
|
Учасники повинні визначити для себе 3
пріоритетних напрямки розвитку навчального закладу
|
3 хв.
|
Робота із бланками запропонованих
тематичних напрямів
(бланки
тематичних напрямів, із кольоровими наліпками;
паперові
диски червоного кольору)
|
Обрати напрямки стратегічного розвитку
навчального закладу та відобразити вибір у кольорових наліпках, що
прикріплюються до розданих персональних картках у вигляді паперових дисків
|
Підвести до висновків учасників
засідання методичної ради опираючись на дослідження у процесі вибору
пріоритетних напрямків розвитку Н.З.
|
Кожен учасник в результаті повинен
отримати паперовий диск із 3 наліпленими кольоровими відмітками відповідного
кольору до напрямку, який на його думка є пріоритетним
|
2 хв.
|
Визначення думки кожного учасника
шляхом прикріплення дисків до фліп-чарта.
Кожна група висловлюється на своїй
частині аркуша.
(фліп-чарт,
спрей-клей, аркуш паперу А1)
|
Продемонструвати висновки за
результатами аналізу моніторингових
досліджень.
Прикріпити паперовий диск із
кольоровими наліпками до фліп-чарту (кожна фокус-група до своєї половини
аркуша)
(один представник із кожної
фокус-групи обґрунтовує
вибір опираючись на аналіз результатів
моніторингу)
|
Модератор працює лише з І фокус-групою
на даному етапі, прикріплені диски впорядковує у конструктивну композицію на
площині (1).
|
В результаті повинно вийти дві
половини одного аркуша із наліпленими дисками на яких висловлювались учасники
кольоровими відмітками.
|
1 хв.
|
Визначення спільної думки за
результатами на дошці шляхом підрахунку кількості наліпок
|
Кожному учаснику дається завдання
порахувати кількість наліпок відповідного кольору та оголосити результат
|
Записує результати підрахунків та
озвучує результат.
|
Результатом є визначення
пріоритетності напрямків за кількістю голосів кожного учасника засідання
|
2 хв.
|
Впорядкування стратегічних напрямків
розвитку навчального закладу шляхом прикріплення табличок із назвами в тому
порядку який озвучує модератор за результатами підрахунків
(аркуш
паперу А1, клей-спрей, фліп-чарт, надруковані кольорові таблички із напрямами
розвитку)
|
Один із учасників прикріплює таблички
до фліп-чарту під диктовку іншого учасника за результатами попередньої роботи
|
Оголошує досягнення мети по розробці
плану розвитку за пріоритетними напрямками
|
|
2 хв.
1 хв.
1 хв.
|
Підбиття підсумків:
-
Рефлексія («Передай кульку сусіду»)
-
Озвучення
досягнення мети
-
Подякувати
за результативність та активність учасникам
(гумова
кулька для рефлексії)
|
Рефлексія:
Дати відповідь одним словом, що
найбільше запам’яталось у майстер-класі?
|
Вручає кульку першому учаснику
пояснюючи правила рефлексії, та задаючи запитання: «Що найбільше
запам’яталось?»
Модератор підбиває підсумки роботи і
озвучує мету проведення майстер-класу. Після чого запитує тайм-менеджера чи
мета досягнута на його думку.
|
Кожен учасник висловлює найбільшу
емоцію, яку запам’ятав під час майстер-класу.
|