Керував закладом Остапчук Іван Ілліч. А далі естафету перейняли Зюзь Зоя Григорівна, Мишковець Олександр Андрійович, Калуш Сергій Миколайович, Скороход Сергій Андрійович, Гучак Людмила Анатоліївна, а з 1 березня 2011 року – Гринчук Юлія Юріївна.
Із 2007 року школа стала навчальним закладом нового типу, який діє відповідно до установчого договору з Волинським технікумом Національного університету харчових технологій, до Положення та Статуту навчально – виховного комплексу, на підставі рішення Луцької міської ради від 04.07.2007 р. № 15/12.
Мета діяльності НВК – професійна підготовка кожного випускника. Учні мають чітку освітню спрямованість. Закінчивши школу, отримують не лише міцні знання, а й свою першу професію. Разом з атестатом про повну загальну середню освіту випускникам вручають і свідоцтво державного зразка про присвоєння робітничої кваліфікації.
Підготовка до навчання в ліцеї, до свідомого вибору учнями профілю навчання розпочинається уже в початковій школі. Із першого класу діти вивчають факультативний курс” Основи споживчих знань”, у 5-6 класах – „ Подорож у світ економіки”, у 7-8 – „Основи споживчих знань” на рівні спецкурсу, а у 9-их – „ Моя економіка”. Крім додаткових занять з економіки, для учнів 8-9 класів введено допрофільне вивчення математики та хімії.
Третій рік поспіль дев’ятикласники та учні І, ІІ курсів додатково вивчають хімію у ВНУ імені Лесі Українки і є учасниками Всеукраїнських турнірів юних хіміків.
Ліцеїсти брали участь у Національному молодіжному форумі переможців регіональних відбіркових етапів ІІІ Всеукраїнського конкурсу „ Новітній інтелект України”, фіналі конкурсу „ Всеукраїнський юнацький водний приз”. Їхні роботи відзначені почесними срібними знаками, грамотою Міністерства охорони навколишнього природного середовища.
Налагоджено співпрацю з кафедрою економічної теорії ВНУ імені Лесі Українки. Окрім того, за рахунок додатково виділених годин рішенням виконкому Луцької міської ради професійну підготовку ліцеїстів здійснюють 15 викладачів ВТНУХТ. Це стимулює інтерес учнів до навчання, а найголовніше – до здобуття професії.