Персональний сайт директора ЛНВК "ЗОШ І-ІІ ст. №24 - технологічний ліцей" ГРИНЧУК ЮЛІЇ

Меню сайту
Час минає!
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48
Друзі сайту

портфоліо учителя художньої культури

Гринчук Юлія Юріївна

учитель художньої культури ЛНВК №24

Ессе-представлення

  1. У ту хвилину коли я заходжу до учнів на урок, я перестаю бути директором. Тобто, я залишаюсь на посаді, але вимикаю функцію адміністрування навчально-виховного процесу у навчальному закладі.
  2. Учитель художньої культури… Не просто ретранслятор інформації чи домашніх завдань на самоопрацювання, а учитель. За мету на уроці, маю не лише навчити, дати знання та поінформувати, а прошептати у саму душу кожного учня, що він – особистість, допомогти їм розгледіти це в собі засобами мистецтва: почути свою душу у музиці, побачити своє внутрішнє у живописі і створити своє «я» у творчому пориві. А у відповідь маю щире захоплення учнів, відкритим мною, світом мистецтва.
  3. Педагогічне кредо: «Особистість виховує особистість» вибране мною не випадково, адже лише справжня особистість може запалити своїм вогнем навколишніх та заставити горіти очі учнів. Звичайно я не претендую на ідеальність та й не варто боятися досконалості – вона для нас всіх недосяжна, але прагнути варто.
  4. В наш інформаційний вік не випадково обрана проблема над якою я працюю. Сформувати і розвинути загальнокультурну компетентність учнів можливо лише через використання інформаційно-комунікативних технологій. Адже, для підготовки до уроку художньої культури держава нас забезпечила лише 1 підручником на 2 у 9 класах, та по 1 підручнику (який у педагога) в 10 та 11 класах, тай відвідати більшість музеїв та галерей ми маємо змогу лише на моніторі.
  5. Виходячи із вищесказаного вбачаю своїм завданням - збагатити емоційно-естетичний досвід учнів, сформувати культуру почуттів, пробудити особистісно-пізнавальне ставлення до мистецьких цінностей, прищепити учням розуміння зв’язків мистецтва з природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини.
  6. Методична система викладання художньої культури спрямована на  розвиток таких якостей учнів, як ініціативність, самостійність, креативність, критичність. Саме для цього пріоритет надається особистісно-зорієнтованим технологіям.
  7. Для того, щоб досягнути вищезазначеної мети мною використовуються та впроваджується на уроках та позаурочних заходах сучасні медіа-засоби, комп’ютерні технології та особливо активно в процесі викладання предмету використовуємо мережу Інтернет. Власне третій рік функціонує персональний сайт на якому є закладка «Блог учителя художньої культури» де розміщений поурочний матеріал 9, 10, 11 класів, з відео вставками для демонстрації матеріалу на уроках та можливості використання у дистанційному навчанні. Окрім теоретичного матеріалу на сайті розміщено словник та опитувальник до кожної теми.
  8. Однією з умов ефективного впровадження художньої культури є створення художньо-естетичного середовища в навчальному закладі: створення виставки учнівських малюнків, виставки учнівських творчих робіт, запрошення у навчальний заклад артистів, музикантів, організація зустрічей з письменниками та поетами області; активна взаємодія з навколишнім соціокультурним середовищем, закладами культури: відвідування музею Волинської ікони, художнього та краєзнавчого музеїв, відвідування театру та концертів філармонії.
  9. Опановуючи зміст предмету, учні призвичаюються до розуміння рідної та інших культур, до ідей відкритості, набувають ціннісно-орієнтованих нахилів, комунікативних та емпатичних умінь, що дозволяють їм сприймати вітчизняну та інші культури не пасивно, а розуміти, відчувати та інші  культури не пасивно, а розуміти, відчувати та виявляти пошану до їх носіїв.
  10. Отже, ціль поставлена велика та недосяжна, але як сказав Оноре де Бальзак «Щоб дійти до цілі, перш за все до неї необхідно йти».