Персональний сайт директора ЛНВК "ЗОШ І-ІІ ст. №24 - технологічний ліцей" ГРИНЧУК ЮЛІЇ

Меню сайту
Час минає!
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48
Друзі сайту

конспект уроку 11

 

Тема:  Образотворче мистецтво. Художня культура «розстріляного Відродження». Український авангард. Архітектура. Скульптура

Мета уроку: Познайомити учнів із образотворчим мистецтвом України 20-30 років ХХ століття. Дати знання про поняття «розстріляного Відродження» України. Виховувати патріотичні почуття через призму проведення паралелей сучасності та минулого.

Обладнання: підручник «Художня культура» 10 клас Л.В. Климова; слайд-шоу по темі; картки з додатковою інформацією по темі;

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Кількість годин в тиждень: 0,5

Місце проведення: мультимедійний кабінет

Домашнє завдання:

Підручник «Художня культура» §25-26 (ст. 121-130),  

Підготувати повідомлення на тему:

  • «Життєвий та творчий шлях М.Бойчука»
  • «Життєвий та творчий шлях А.Базилевича»
  • «Життєвий та творчий шлях Т.Яблонської»

Практична робота:

  • Створити презентацію «Українська література у творах художників-графіків»

План уроку:

час

Частина уроку

Робота учителя

Робота учнів

1

5хв.

Організаційна частина:

  • Вітання з учнями
  • Оголошення теми та завдань уроку

 

 

 

2

 

35хв.

Основна частина:

 

  • Вивчення нового матеріалу

(ознайомлення із матеріалом  (слайд-шоу))

 

 

 

 

 

 

  • Зачитування матеріалу із підручника

 

 

 

 

Демонстрація матеріалу (слайд-шоу)

 

 

 

 

 

 

Акцент уваги учнів у матеріалі що вивчається на найактуальнішому 

 

Відповіді на запитання. Участь у обговоренні проблемних питань

 

 

 

 

Учні по черзі читають матеріал з підручника та записують виділений текст у робочі зошити

3

 

5хв.

Заключна частина

  • Оцінювання роботи учнів на уроці

 

  • Домашнє завдання

 

 

 

  • Підбиття підсумків уроку

 

Виставлення оцінок

 

 

 

Записують домашнє завдання

 

Хід уроку:

І.  Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань:

  • Пригадаймо, що таке художня культура?
  • Якими історичними подіями знаменні 20-ті та 30-ті роки на Україні?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Слайд 1                 

         На сьогоднішньому уроці ми з вами розпочнемо вивчати 4 розділ підручника «Художня культура України ХХ сторіччя»

ІV. Вивчення нового матеріалу

Слайд 2                

Слайд 3                  

 

Слайд 4                  

Слайд 5                  

Найпомітнішими Подіями в образотворчому мистецтві стали відкриття Української академії мистецтв, початок роботи школи під керівництвом М.Бойчука, талановиті роботи Г.Нарбута, В.Кричевського, О.Мурашка.

Слайд 6                 

         В царині музики плідно працювали композитори О.Кошиць, М.Леонтович, Л.Ревуцький, Г.Верьовка, Б.Лятошинський. Почато розвиватися українське кіномистецтво.

Слайд 7                

Слайд 8                     

         На противагу «українському Відродженню» двадцятих років, тридцяті роки називають добою «розстріляного Відродження».

Слайд 9                  

         Пропоную для обговорення два запитання, які можуть привезти до цікавих висновків:

Слайд 10                   

Прошу зачитати інформацію про поняття «український авангард» (один із учнів зачитує текс із підручника):

«Поняття «український авангард» введено у вжиток французьким мистецтвознавцем Наковим для виставки, улаштованої в Лондоні 1973 року. саме тоді Захід уперше побачив праці світового рівня невідомих авангардистів України – В.Єрмилова і О.Богомазова. Ця подія привернула увагу до видатних українських майстрів авангарду – К.Малевича, Д.Бурлюка, В.Татліна, роботи яких набули популярності в усьому світі.»

Слайд 11                

         Казимір Малевич – художник-авангардист, один із засновників супрематизму і кубофутуризму, педагог, теоретик мистецтва.

Слайд 12                

Слайд 13                

Слайд 14               

         Самостійна робота з підручником:

Ст. 124 (учні самостійно ознайомлюються із матеріалом про живописців-авангардистів О.Богомазова та Г.Набута.

 

Слайд 15                

         Робота із електронним словником:

Учні знаходять у електронному словнику значення термінів «Раціоналізм» та «конструктивізм».

         Робота із підручником:

Учні зачитують інформацію із підручника ст. 125.

Слайд 16                   

Слайд 17                   

Слайд 18                

Слайд 19                   

Слайд 20                

Ще за життя ім’я архітектора Владислава Городецького було овіяне легендами, а його дивовижні витвори стали не лише відомими, але й улюбленими. У творчому доробку славетного зодчого храми, палаци, маєтки, музеї, лікарні, фабрики та ін. В історію архітектури митець увійшов як будівничий модерну.

Слайд 21                

Робота із підручником:

Учні зачитують інформацію із підручника ст. 126.

V. Робота з підручником:

Завдання: прочитати навчальний матеріал у підручнику та виписати прізвища скульпторів та їх найвідоміші роботи у таблицю:

М.Манізера (спільно з Й.Лангбарда)

Пам’ятник Т.Шевчунку (Харків)

Іван Кавалерідзе

Пам’ятник княгині Ольги (Київ)

Т.Шевченко (Ромни)

Т.Шевченко (Полтава)

Г.Сковорода (Лохвиці)

Пам’ятник Артему (Артемівськ)

Пам’ятник Артему (Святогорськ)

Ярослав Мудрий (Київ)

Василь Бородай

Монумент Батьківщина-мати (Київ)

Пам’ятник Кобзареві (Нью-Йорк)

Портрети: П.Панча, П.Тичини, Л.Ревуцького, Т.Яблонської

Леся Українка (Київ)

«Кий, Щек, Хорив та їхня сестра Либідь»

 

Учні самостійно ознайомлюються із матеріалом у підручнику ст. 127-130.

Слайд 22                

Слайд 23                   

Слайд 24                

Слайд 25                

ІV. Закріплення нового матеріалу:

  • Назвіть відомих українських архітекторів ХХ ст. Чим визначена їх творчість?
  • У чому полягає особливість архітектурного мистецтва перших десятиліть минулого століття?
  • Яких відомих особистостей увічнили у своїх творах українські скульптори?

VІІ. Домашнє завдання

Слайд 26               

VІІІ. Підсумки уроку.