Меню сайту
Час минає!
Погода
Календар
Архів записів
Наше опитування
Друзі сайту
|
конспект уроку 11
Тема: Образотворче мистецтво. Художня культура «розстріляного Відродження». Український авангард. Архітектура. Скульптура Мета уроку: Познайомити учнів із образотворчим мистецтвом України 20-30 років ХХ століття. Дати знання про поняття «розстріляного Відродження» України. Виховувати патріотичні почуття через призму проведення паралелей сучасності та минулого. Обладнання: підручник «Художня культура» 10 клас Л.В. Климова; слайд-шоу по темі; картки з додатковою інформацією по темі; Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу Кількість годин в тиждень: 0,5 Місце проведення: мультимедійний кабінет Домашнє завдання: Підручник «Художня культура» §25-26 (ст. 121-130), Підготувати повідомлення на тему:
Практична робота:
План уроку:
Хід уроку: І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань:
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. Слайд 1 На сьогоднішньому уроці ми з вами розпочнемо вивчати 4 розділ підручника «Художня культура України ХХ сторіччя» ІV. Вивчення нового матеріалу Слайд 2 Слайд 3
Слайд 4 Слайд 5 Найпомітнішими Подіями в образотворчому мистецтві стали відкриття Української академії мистецтв, початок роботи школи під керівництвом М.Бойчука, талановиті роботи Г.Нарбута, В.Кричевського, О.Мурашка. Слайд 6 В царині музики плідно працювали композитори О.Кошиць, М.Леонтович, Л.Ревуцький, Г.Верьовка, Б.Лятошинський. Почато розвиватися українське кіномистецтво. Слайд 7 Слайд 8 На противагу «українському Відродженню» двадцятих років, тридцяті роки називають добою «розстріляного Відродження». Слайд 9 Пропоную для обговорення два запитання, які можуть привезти до цікавих висновків: Слайд 10 Прошу зачитати інформацію про поняття «український авангард» (один із учнів зачитує текс із підручника): «Поняття «український авангард» введено у вжиток французьким мистецтвознавцем Наковим для виставки, улаштованої в Лондоні 1973 року. саме тоді Захід уперше побачив праці світового рівня невідомих авангардистів України – В.Єрмилова і О.Богомазова. Ця подія привернула увагу до видатних українських майстрів авангарду – К.Малевича, Д.Бурлюка, В.Татліна, роботи яких набули популярності в усьому світі.» Слайд 11 Казимір Малевич – художник-авангардист, один із засновників супрематизму і кубофутуризму, педагог, теоретик мистецтва. Слайд 12 Слайд 13 Слайд 14 Самостійна робота з підручником: Ст. 124 (учні самостійно ознайомлюються із матеріалом про живописців-авангардистів О.Богомазова та Г.Набута.
Слайд 15 Робота із електронним словником: Учні знаходять у електронному словнику значення термінів «Раціоналізм» та «конструктивізм». Робота із підручником: Учні зачитують інформацію із підручника ст. 125. Слайд 16 Слайд 17 Слайд 18 Слайд 19 Слайд 20 Ще за життя ім’я архітектора Владислава Городецького було овіяне легендами, а його дивовижні витвори стали не лише відомими, але й улюбленими. У творчому доробку славетного зодчого храми, палаци, маєтки, музеї, лікарні, фабрики та ін. В історію архітектури митець увійшов як будівничий модерну. Слайд 21 Робота із підручником: Учні зачитують інформацію із підручника ст. 126. V. Робота з підручником: Завдання: прочитати навчальний матеріал у підручнику та виписати прізвища скульпторів та їх найвідоміші роботи у таблицю:
Учні самостійно ознайомлюються із матеріалом у підручнику ст. 127-130. Слайд 22 Слайд 23 Слайд 24 Слайд 25 ІV. Закріплення нового матеріалу:
VІІ. Домашнє завдання Слайд 26 VІІІ. Підсумки уроку. |